søndag 11. april 2010

Huff...


Da var det en ny smell!! Jeg og min mann var ute og spiste i dag, og vi var så "dumme" at vi valgte å gå på buffet... Da spiser man jo mye mye mer enn det man har godt av. Heldigvis så var jeg flink og spiste masse sjømat og ikke så mye usunt. Men se på tallerken da.. Dette var bare 1 av 3 + dessert. Lurer på hvor mange kalorier det var? Jaja. En mor til et barn trenger å være litt glad også - og jeg blir glad av mat. kanskje hvis jeg blir kjempe glad, så blir jeg gravid? Hvem vet:)
Hehe... Det er vel lov å ha sine egne teorier.

Nei, nå skal jeg starte på sterke medisiner osv, så da må jeg kose meg litt før jeg begir meg ut på det. Ikke sant? Hihi

4 kommentarer:

  1. Åh, buffet høres deilig ut!! :D Håper dere koste dere masse!

    Spennende har dere kommer dere igang med nye medisiner og prøving! Håper virkelig at det går bra :D

    Fikk du ikke jobben fordi du ikke var mann? Hva søren er det for noe tull? Jeg hadde blitt så utrolig provosert! Hva var det snakk om??

    SvarSlett
  2. Ser du skriver at du måtte ned x-antall kg for å få assistert befruktning. Er det BMI eller vekt de går utifra?!
    Det så veldig godt ut det du hadde på fatet da :) Jeg har vært i besøk i dag, og skulle bare smake bittelitt kake - bittelitt kake resulterte i tre solide stykker med iskake..

    SvarSlett
  3. Sara: Nei, fikk ikke jobben fordi jeg ikke var mann. de ønsker flere lærere som er menn så da ansetter de heller menn, selv om jeg er bedre kvalifisert. LATTERLIG! Så da sluttet jeg der, og jobber nå et nytt sted.

    Daima: Jeg måtte ned kilo grunnet BMI, den skulle være under 32.

    Ja, fatet var herlig:) Iskake hørtes også godt ut, er bra å skeie ut av og til også da;)

    SvarSlett
  4. SV: Heia! Ja, jeg regnet ut for leenge siden. Jeg skal ligge på 1600 kcal. Får ikke alltid i meg nok, for jeg orker ikke spise når jeg er mett.. Jeg har aldri spist mye mat, jeg spiser mer nå enn før jeg begynte med dette. Greia var at jeg spiste mye godis før, bare! :) Men de dagene jeg trener spiser jeg litt mer. Evt litt godis eller noe :)

    SvarSlett