mandag 5. april 2010

Veiedag i dag


Nå kom det en ny veiedag snikende på, og det kom fortere enn planlagt... Hehe...

Jeg veide sist 95, og nå veier jeg 94,8.

Det er ikke så mye å skryte av nei. Men jeg er bare glad for at jeg ikke har gått opp siden jeg har hatt noen sprekker i påska. Jeg vet ikke hva det er med påske, men det er nesten verre for meg å spise sunt da enn det er i jula. De fleste har det motsatt... men men... I går var jeg i selskap - og da gikk det noe kake og godteri (IGJEN). Men i morgen tidlig starter treningen igjen og da skal vi se at det endrer seg. Håper jeg. Men målet for i dag er 94,5 så jeg ligger fremdeles under målene mine - og da er jeg fornøyd.

Mitt neste mål er 93,5 kilo innen 17. mai - så det håper jeg at jeg klarer.

1 kommentar:

  1. Det er jo himla bra å ha gått ned etter ferien, spør du meg!! ;D Og så ligger du jo fremdeles foran målet ditt - topp!!

    Jeg snikveide meg i dag.. Jeg hadde gått opp 100 gr!(jeg liker å tro det er fordi jeg veide meg hos kjæresten, igjen. Hehe) Men jeg nekter det! Har ikke gått opp noe i det hele tatt etter jeg begynte dette, så jeg nekter ;) Nå blir det hardtrening! Veiedag på onsdag.

    SvarSlett