torsdag 1. april 2010

Sprekk...

Huff... i går sprakk jeg totalt. Vi hadde besøk av et vennepar som alltid ønsker å ha masse godteri til stede når vi spiller, så da tenkte vi at vi skulle kjøpe en del. Jeg hadde jo ikke tenkt til å spise mer enn 60 gram chips eller noe, men det sto på bordet. Fristende som FY! Og jeg var tilbake med den dumme "vanen" der man spiser og spiser uten at man tenker over det. Er jo så teit egentlig, for godteriet er jo godt bare i det ene sekundet du har det i munnen - og så er det ikke godt lenger...

Jeg spiste alt for mye. Jeg så ikke på hvor mye vi konsumerte en gang, men det var maaaasse!! Så i dag kjenner jeg at den vonde følelsen sniker seg på. Dagen derpå følelsen, men jeg kan ikke si at fylla har skylda... desverre... Men men... Av og til sprekker man, og så kan man tenke - det er 1 år siden jeg spiste så mye godteri. Jeg måtte jo knekke en eller annen gang. Og jeg må innrømme en ting: Fy søren så godt det var når jeg spiste. Hehe.. Orgasmisk godt kan jeg faktisk si. Haha..

Men i dag er det 1.april, og 5.april er det veiedag. Håpet mitt er å klare en vektnedgang på 400 gram fram til da, det vil si at jeg bør veie 94,6 - Det hadde vært flott hvis jeg klarte. Kanskje litt optimistisk - men vi får se:)

Håper dere andre får en flott dag, skal spille mario kart nå og så skal jeg trene på sykkelen senere idag - hvis jeg orker - har hatt veldig mye vondt i hodet i det siste så håper den er over nå:)

3 kommentarer:

  1. Det hørtes ikke lurt ut, men veldig godt ut :D Hadde jo som sagt en voldsom sprekk jeg også, i helga, men det gikk fint ;)

    Du er jo så flink ellers, atte :D

    Ha en fiiiiiiin dag :)

    SvarSlett
  2. Eller var dette en aprilsnarr? ;)

    Hihi

    SvarSlett
  3. Hehe... Nei, jeg skulle gjerne ønske at det var en aprilsnarr. Men det er det ikke. men nå har jeg trent 35 minutter med sykling. herlig. Flink jente. Nå skal jeg lese til eksamen.

    SvarSlett