mandag 19. april 2010

Medisiner hentet

I dag kom dumme tante rød - men denne gangen var jeg faktisk irritert for at den ikke kom på tida fordi da må jeg vente flere og flere dager på å starte med medisiner. Men nå har jeg fått hentet medisinene.

Onsdag starter jeg på 2 tabletter med Pergotime, helt fram til søndag. Så på søndag starter jeg med en sprøyte med 50 IE Puregon hver dag fram til tirsdag. Så er det ultralyd på onsdag for å se hva som har skjedd.

Gruer meg til en del ting.
1. Gruer meg til å ta pergoen siden jeg sist gang fikk så syyyykt metallsmak i munnen.
2. Gruer meg til å ta sprøyte på meg selv for første gang i mitt liv - så håper virkelig det går bra.
3. Gruer meg til å dra på ultralyd for å se hva som har skjedd. Håper virkelig at det er folliker som har vokst og alt er greit med en gang, for FY SØREN - det var dyre tabletter og sprøyter. Men men.. Alt for å få babyføtter løpende på gulvet her heime ja!


Har noen av dere lesere hatt noen erfaring med Pergo/Puregon?

4 kommentarer:

  1. Har brukt Puregon på mine tre ivf/icsi-forsøk, ingen bivirkninger - bortsett fra masse egg, og det var jo hele vitsen ;) Du trenger ikke å grue deg til det ihvertfall! Og jeg hater sprøyter, men det gikk over all forventning, ble nesten litt skuffa første gangen, fordi det ikke var vondt/vanskelig i det hele tatt, he he. Masse lykke til *klemmer*

    SvarSlett
  2. Lykke, lykke, LYKKE TIL søta :D

    SvarSlett
  3. Hei:) Hadde glemt å sette på varslingen av kommentarer på bloggen - så fikk ikkje med meg at det var aktivitet her.

    Tusen takk Flippy, Heidisen og Sara! Er godt å ha noen som "heier" på meg.

    Disse medisinene liker jeg virkelig ikke. Bare etter å ha startet på pergotime har jeg hodepine, kvalme, jeg skjelver og gråter ofte og har søvnforstyrrelser. Men men.. hva gjør man ikke for å få små babyføtter...

    SvarSlett